21 Aralık 2015 Pazartesi


Merhaba...umarım keyifler yerindedir...Bu günkü yazımın konuğu Blogger arkadaşım 
@bahar.kaplangiray ile beraber Bursa Korupark Mac de 23 Kasım tarihinde yapılan Mac Technique Eğitimi ile ilgili.Mac ürünlerini 1 yıldır kullanıyorum ve çok memnunum.Özellikle Bursa Korupark Mac mağazası benim vazgeçilmezim.Bunda Mağaza sorumlusu Beyhan hn.ve ekibinin etkisi çok büyük.Beyhan hanım ve ekibi o kadar farklı ki...Ezgi,Fahriye,Sevgi....Harika bir ekip...Kesinlikle bir gidip tanışmanızı öneririm.Beyhan hanımdan bu eğitim daveti geldiğinde hiç düşünmeden evet dedim.Peki Mac Technique nedir ?

Mac Technique Mac in verdiği makyaj eğitimlerinden biri.Bursa da çok sık düzenlenmediğini biliyorum.Istanbul da sanırım her ay düzenleniyor.Ayrıca isterseniz Mac in birebir Makyaj eğitimleri de var.Ben başlangıç için buna katılmak istedim.Ama ilk fırsatta diğerine de katılacağım.Bu eğitimlere katılmak için belli bir ücret ödüyorsunuz.Ama işin en güzel yanı o ücret tutarında eğitim sonunda mağazadan ürün alabiliyorsunuz.Tabi ki ben o kadarla kalamadım..:)))Benim için oldukça keyifli ve faydalı bir akşam oldu...o günkü en büyük kazancım Baharımla tanışmam ve elimdeki Mac torbaları...:))


Eğitimde sevgili Nilgün hanım bize makyaja başlamadan önce neler yapmamız gerektiğinden başlayarak günlük makyaj tekniklerini uygulamalı olarak gösterdi.Benim bilmediğim ve o eğitimde öğrendigim bir çok detay oldu tabii ki.Özellikle kontür uygulamasını bu eğitimde en azından günlük uygulayabilecek kadar öğrendim.Çünkü küçük çocuğum olduğundan dolayi You toube dan video izlemek benim için pek mümkün olmuyordu.Makyaj eğitiminde kullanılan ürünlerin bir kısmını da sizin için fotografladım.Benim sizlere naçizane tavsiyem böyle bir etkinlikten haberiniz olduğu zaman bu eğitimlere katılmanız.Eğitim 90 dakika sürüyor ve o kadar keyifli ki zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz....


Mac Korupark ekibine bu keyifli akşam için tesekkürler...Ayrıca sevgili arkadaşım @ bahar.kaplangiray in sayfasına da bir bakın derim...o fotoğraflarının güzelliği içinizi açacak...Hepiniz sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder